15 kwietnia 2016r w Akademii odbyły się warsztaty – Słuchanie analityczne przy pracy nad miksem oraz obróbka dźwięku w najnowszej wersji Sonar.
Słuchanie analityczne na przykładzie różnych monitorów studyjnych, w tym KRK, EVE Audio, Yamaha, Genelec. Prowadzenie: Nils Karsten – pasjonat muzyki od ponad 25 lat. Niemiecki producent oraz kompozytor, muzyk (fortepian i trąbka) realizator dźwięku, z ogromnym doświadczeniem biznesowym w takich firmach jak Gibson, KRK, Stanton, Cerwin-Vega, Steinberg, TC Works, Universal, EMI, Warner. W bardzo przystępny sposób wytłumaczy na czym polega słuchanie analityczne, dlaczego jest ono tak ważne, jak się można tego nauczyć i na co zwracać uwagę słuchając miksu, nad którym się pracuje. Więcej o Nils Karsten http://bit.ly/1RO54Dl.
Praca w DAW bez ograniczeń, czyli SONAR na przykładzie profesjonalnego miksu. Prowadzenie: Maciej Polański – realizator dźwięku i dziennikarz muzyczny: autor setek artykułów, testów sprzętu i oprogramowania muzycznego, wywiadów, relacji i materiałów instruktażowych. Przez blisko trzy lata prowadził największy w Polsce magazyn muzyków i realizatorów dźwięku Estrada i Studio. Nieustannie na tropie nowych technologii przetwarzania dźwięku. Stara się zachować równowagę pomiędzy miłością do sprzętu analogowego a fascynacją cyfrowymi technikami obróbki dźwięku. Członek Polskiego Stowarzyszenia Realizatorów Dźwięku, redaktor naczelny Musoneo. Wiecej o Maciej Polański http://bit.ly/1MoYWBr.
15 kwietnia 2016r w Akademii odbyły się warsztaty – Słuchanie analityczne przy pracy nad miksem oraz obróbka dźwięku w najnowszej wersji Sonar.
Słuchanie analityczne na przykładzie różnych monitorów studyjnych, w tym KRK, EVE Audio, Yamaha, Genelec. Prowadzenie: Nils Karsten – pasjonat muzyki od ponad 25 lat. Niemiecki producent oraz kompozytor, muzyk (fortepian i trąbka) realizator dźwięku, z ogromnym doświadczeniem biznesowym w takich firmach jak Gibson, KRK, Stanton, Cerwin-Vega, Steinberg, TC Works, Universal, EMI, Warner. W bardzo przystępny sposób wytłumaczy na czym polega słuchanie analityczne, dlaczego jest ono tak ważne, jak się można tego nauczyć i na co zwracać uwagę słuchając miksu, nad którym się pracuje. Więcej o Nils Karsten http://bit.ly/1RO54Dl.
Praca w DAW bez ograniczeń, czyli SONAR na przykładzie profesjonalnego miksu. Prowadzenie: Maciej Polański – realizator dźwięku i dziennikarz muzyczny: autor setek artykułów, testów sprzętu i oprogramowania muzycznego, wywiadów, relacji i materiałów instruktażowych. Przez blisko trzy lata prowadził największy w Polsce magazyn muzyków i realizatorów dźwięku Estrada i Studio. Nieustannie na tropie nowych technologii przetwarzania dźwięku. Stara się zachować równowagę pomiędzy miłością do sprzętu analogowego a fascynacją cyfrowymi technikami obróbki dźwięku. Członek Polskiego Stowarzyszenia Realizatorów Dźwięku, redaktor naczelny Musoneo. Wiecej o Maciej Polański http://bit.ly/1MoYWBr.